K P O P W O R L D


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner

Welcome to my World. You've stalk all about kpop in my blog. Be nice

Status : Hiatus hiatus hiatus active at frst blogger ♡

Tagbord

Exchange Link open
No "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed

Old Entries



Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Images : WeHeartIt
music : irondj
Header : BaekYeol
Buaya Darat vs Harimau Bintang (part 1)

KRINGGGG !!!!

Bunyi jam loceng Yuri telah berbunyi ini menandakan dia pergi kesekolah , tatapi bukan nya dia bangun malah baling jam itu kebawah . 

"Yuriiiiiiiiiiii!!!!!!! bangun dah pukul berapa nie hah ! hari nie kan kamu masuk sekolah baru . Cepat bangun nanti tak sempat nk pergi daftar" membebel ibunya sambil memegang senduk .

"Yew... orang bangun lah nie" jawab yuri ringkas. Dia bingkas bangun dari katil empuk dan mengambil kain tuala terus kedalam bilik mandi .

♥ ♥ 

Yuri terus keluar dari kereta MVP milik Ayahnya , dia melihat sekeliling sekolah baru nya. Dan terus mengikuti langkah Ayahnya pergi menuju ke bilik guru untuk mendaftar yuri di sekolah itu . Di terus mengikuti lngkah bapanya tiba-tiba tanpa disedari seorang lelaki telah melanggarnya lalu Yuri menjerit 


"Woiii, Kau tak ada mata ke main langgar-2 jew ingat aku nie tunggul ke kat sini hah ?!" Marah Yuri dengan berapi 

"Heh! minah nie banyak bunyi pulak dah engkau yg tak tengok depan nk salah kan aku pulak , heh aku tak pernah tengok muka kau lagi kat sekolah nie murid baru kew ?" Bertanya minho tanpa segan silu

"Ko susah ke aku budak baru kew aku apa ke kau siapa dalam hidup aku nak tahu" Jawab Yuri dengan selamba dan bangun meninggalkan Minho tanpa rasa bersalah . Sebenarnya ini semua salah Minho kerana dia main terjah sahaja .

♥ ♥ 

"Yuri nanti kamu belajar rajin-2 jangan nak banyak songeh and one more thing dont make any problem in new school " Nasihat bapanya , tetapi Yuri hanya menganguk macam burung belatuk . Yuri mengikuti langkah Cikgu barunya untuk menuju ke kelas barunya . 

"Aku nak azam baru belajar bersunguh-sungguh , Figthing!" bekata Yuri dalam hati 

"Okay semua murid-murid duduk tempat masing-masing hari ini kamu akan ada pelajar baru namanya Yuri . Yuri kenalkan diri kamu" Arahan cikgu kepada yuri dan pelajar lain

"Hello , hai :D nama saya Yuri Kwon , saya berpindah kesini kerana Ayah saya perlu pindah kerja dari Busan ke Seoul . Saya tinggal di belakang kedai Ramen Shop . Hope korang semua boleh terima saya dengan seadanya . Terima kasih" Berkata Yuri dengan diakhiri kenyitan mata ;)

"Okay Yuri kamu boleh duduk di... Pelajar ada tempat kosong lagi tak ?" Bertanya Cikgu kepada pelajar lain .

"Ada ! disebelah Minho Cikgu " Jawab salah seorang pelajar lelaki 

"Okay Yuri kamu boleh duduk disana" Arah Cikgu 

"Hish!!! kenapa lah aku kena duduk kat sebelah budak gila tuh?" merugut Yuri dalam hati sambil menuju tempat duduk tersebut .

Yuri duduk tanpa berkata apa-2 tiba-2 seorang pelajar dari belakang menegur. 

"hai awak nama saya Tiffany , boleh saya kawan dengan awak ?" bertanya pelajar itu sambil menghulurkan tangannya untuk bersalam 

"Sure, why not" tanpa segan silu Yuri menjawab sambil besalaman dengan pelajar tersebut .

Yuri mengeluarkan buku latihannya tiba-tiba Minho menegur . 

"Heh ! aku macam kenal je kau nie , tapi dekat mana ye ? hah aku baru ingat kau yg langgar aku tadi kan ?"tanya Minho dengan muka temboknya.

"Heh! bukan kau ke yg langgar aku tadi ?! senang-2 jew kau nk tuduh orang kan ? banyak cantik muka kau !" jawab Yuri dengan perasaan marah 

"Heh ! aku tak cantik cuma hensem jew hahaha , Btw nama aku Minho" berkata Minho dengan selamba 

"Eee.. kau ni perasan betul lha , perlu ke aku bersalam dengan orang berlagak and perasan macam kau hah ?!" marah Yuri 


Sambungan akan datang >>